Tuesday, March 11, 2008

БИ…

Би гдэг хүн хэдэн өдөр ассетачлалын шуурганд өртөөд арайтай л ажлаасаа ховхорсонгүй, хэдэн төгрөг нэмсэн биш нөгөө дарамт нь улам нэмэгдээд л хэрэг алга... Гэхдээ яахав дээ ажилаа хийгээд явж байхад болно биз хэхэ. Ойрд март энэ тэр болооод хүмүүс уугаадд л уугаад л ядахад яасан ч их зам тээврийн осол гардаг юм ве дээ, би бас жолоонд сууж байгаа санаатай... машинаа сайн барьж сураагүй байхад шалгалт өгөх болчих юм тэгэхээр бас л аргагүй ч юм болов уу дөө. Ойрд ажлын нет маань салаад блогоо шинэчилж чадахгүй юм байна шүү дээ. Хүнд нэг БИ гэдэг өвчин байдаг гэнэ ээ.. Энэ нь хүн бие ээ тоох гэсэн утгатай юм шиг байна л даа.. ойрд өөрийгөө зэмлэж байгаа ганцаараа яваад хажуугаар 85000000 хүн байгаад байхад өөрийгөө худлааа хэнд хадгалаад байгаагаа өөрөө ч мэдэхгүй гэж бодохоор би бас тэр өвчтөний нэг мөн юм болов уу дөө гэж бодоод л л л л л л. Энэ гэхдээ гэнэт бодсон бодол оо маргаашнаас sale зарлахаас даа гэж... хаврын хямдрал 80% ч гэх шиг хэхэ.

No comments: